1) přihlašte se do svého AdWords účtu na této adrese: adwords.google.com
2) v menu klikněte na KAMPANĚ
3) v druhém horizontálním menu klikněte na REKLAMY
4) vyberte kampaň ze seznamu kampaní a klikněte na ikonu tužky
5) pokud vyskočí žluté okénko, klikněte ANO, ROZUMÍM
6) na spodu vedle http:// kliknete do pravého pole s URL adresou
7) vyberete cílovou URL adresu a zkopírujete ji
-> klik do pole
-> CTRL + A
-> CTRL + C
8) otevřete si stránku google url builder
9) na stránce URL builder vyplníte pole:
Adresa URL webových stránek -> sem vložíte zkopírovanou URL adresu
-> klik do pole
-> CTRL + V
Kampaň Zdroj -> sem vložíte slovo: AdWords
Médium kampaně -> sem vložíte slovo: PPC
Název kampaně -> sem vložíte název vaší kampaně. Zvolte nějaký výstižný a krátký, například když je inzerát o prodeji lednic s mrazákem, tak by název mohl být: lednice-s-mrazakem
10) na stránce URL builder kliknete na tlačítko: VYTVOŘIT ADRESU URL
11) na stránce URL builder zkopírujete URL adresu vypsanou pod KROKEM 3
-> klik do pole
-> CTRL + A
-> CTRL + C
12) vrátíte se na stránku AdWords a kliknete opět do pole CÍLOVÉ URL, kterou jste původně kopírovali
13) smažete starou url a vložíte tam nově vytvořenou url:
-> klik do pole
-> CTRL + A
-> CTRL + V
14) uložte změny, klik na tlačítko v AdWords: ULOŽIT
Hurá hotovo
Tento postup je potřebné zopakovat pro každý inzerát, který je nebo bude v AdWords spuštěn.
NA CO SI DÁT POZOR !!!
1)
Aby toto měření u AdWords fungovalo, je potřeba zkontrolovat, zda je v nastavení AdWords účtu vypnuté automatické propojení s Google Analytics, které není pro nás přínosné. AdWords -> Můj účet -> nastavení sledování -> Automatické značkování -> „ne, děkuji"
2)
Cílové URL adresy, které vkládáte do AdWords by měly mířit na správné stránky na vašem webu.
Zkontrolujte funkčnost měřící cílové URL. Stačí kliknout v AdWords seznamu reklam na nadpis upravené reklamy.
Zobrazila se Vám pak správná stránka na vašem webu?