graficke práce logo

Pokud již máte běžící kampaně v AdWords, takto je propojíte s Google Analytics a tak uvidíte i reálně hledané fráze:

1) přihlašte se do svého AdWords účtu na této adrese: adwords.google.com

2) v menu klikněte na KAMPANĚ
3) v druhém horizontálním menu klikněte na REKLAMY
4) vyberte kampaň ze seznamu kampaní a klikněte na ikonu tužky
5) pokud vyskočí žluté okénko, klikněte ANO, ROZUMÍM

6) na spodu vedle http:// kliknete do pravého pole s URL adresou

7) vyberete cílovou URL adresu a zkopírujete ji

      -> klik do pole

      -> CTRL + A

      -> CTRL + C

8) otevřete si stránku google url builder

9) na stránce URL builder vyplníte pole:

     Adresa URL webových stránek -> sem vložíte zkopírovanou URL adresu

           -> klik do pole

           -> CTRL + V
     Kampaň Zdroj -> sem vložíte slovo: AdWords
     Médium kampaně -> sem vložíte slovo: PPC
     Název kampaně -> sem vložíte název vaší kampaně. Zvolte nějaký výstižný a krátký, například když je inzerát o prodeji lednic s mrazákem, tak by název mohl být: lednice-s-mrazakem

10) na stránce URL builder kliknete na tlačítko: VYTVOŘIT ADRESU URL

11) na stránce URL builder zkopírujete URL adresu vypsanou pod KROKEM 3

      -> klik do pole

      -> CTRL + A

      -> CTRL + C

12) vrátíte se na stránku AdWords a kliknete opět do pole CÍLOVÉ URL, kterou jste původně kopírovali

13) smažete starou url a vložíte tam nově vytvořenou url:
           -> klik do pole
           -> CTRL + A
           -> CTRL + V

14) uložte změny, klik na tlačítko v AdWords: ULOŽIT

Hurá hotovo

 

Tento postup je potřebné zopakovat pro každý inzerát, který je nebo bude v AdWords spuštěn.

 

NA CO SI DÁT POZOR !!!

1)
Aby toto měření u AdWords fungovalo, je potřeba zkontrolovat, zda je v nastavení AdWords účtu vypnuté automatické propojení s Google Analytics, které není pro nás přínosné. AdWords -> Můj účet -> nastavení sledování -> Automatické značkování -> „ne, děkuji"

 

2)
Cílové URL adresy, které vkládáte do AdWords by měly mířit na správné stránky na vašem webu.

Zkontrolujte funkčnost měřící cílové URL. Stačí kliknout v AdWords seznamu reklam na nadpis upravené reklamy.

Zobrazila se Vám pak správná stránka na vašem webu?